Féltékenység. Okkal???

2009.10.26. 13:17

Egyik pasi sem különb a másiknál! Nekem mondhat bárki bármit, mindegyik hím csorgatja a nyálát, amit módja van rá. Elég, ha az asszony félre néz picit, ők már legeltetik a szemüket és elképzelik, hogy hogyan vághatnák gerincre az illető hölgyeményt. Undorító, hányni tudnék ettől az egésztől...

UTÁLOM, amikor az arcomba azt mondja, hogy "szeretlek", de amint átmegyek egy másik helyiségbe, már dumál egy másik nővel, hogy hát megint féltékenykedem és ő ezt nem csípi. Erre a lány (közös ismerős) eltereli a szót, mert azért kedvel valamennyire (gondolom én). Szóba hozza a barátnőjét, hogy milyen szerencsés, mert 3 hónapos terhes meg összeköltözött a pasijával és jajj de jó minden meg irigykedik rá. Erre Sz. mit reagál? "Ha 3 hónappal ezelőtt szóltál volna nekem, akkor most te is ezt újságolhatnád." HÁT BAZD MEG! Jah és úgy indította Sz. a beszélgetést, hogy "mindjárt itt a Viki - nah most elárultam magam - elrejtem a beszélgetőablakot".

Úgyhogy dobtam neki 1 sms-t kiborulásom legelején, hogy nem lesz semmiféle eljegyzés és a gyűrű sem kell, amit megrendeltünk és amiért néhány napon belül mehetünk is. Erre elkezdett hívogatni. Kb. az 5-nél felvettem. Nem értette, hogy mi a bajom, miért bőgök olyan istentelenül. Elmondtam neki, hogy mit találtam a gépén (anélkül, hogy kerestem volna). Persze majdnem az lett belőle, hogy mit matatok én a laptopjában, de aztán elkezdett magyarázkodni, hogy hát ők csak barátok és csak viccelt. HÁT BAZD MEG! Ha én ilyesmi "poént" lenyomnék valami pasival, akkor a gyereket meg akarná verni, belőlem meg kiábrándulna. Akkor mit vár tőlem jelen esetben??? Érdekes, hogy a jelenlétemben nem dobálózik ilyen fajta "viccekkel". Ki is kaparnám a szemét ott helyben!

Annyira UTÁLOM, hogy nem veszi észre magát! UTÁLOM, hogy semmibe veszi az érzéseimet és azt hiszi, hogy bármit megtehet csak mert szeretem! UTÁLOM ezt az egész szarszemétszar helyzetet! UTÁLOM, hogy tudja, hogy féltékeny vagyok és ennek ellenére is megtesz dolgokat (ha a hátam mögött, akkor is)! UTÁLOM, hogy minden kirohanásomat azzal magyarázza, hogy csak beképzelem magamnak, mert féltékeny vagyok! UTÁLOM, hogy MINDENT erre ken!

Voltál már annyira mérges, hogy elbőgted magad? Biztosan. Akkor ezt most szorozd be 5-el, adj hozzá némi féltékenységet és egyéb felgyülemlett mérget meg annyi elfolytott dühött, hogy a végeredmény az legyen, hogy patakokban folynak a könnyeid és ökölbeszorított kézzel remegsz kegyetlenül, járkálsz föl-alá és alig kapsz levegőt. És tudod, hogy az illetőnek - aki miatt ez az egész történt - az a nagyon nagy szerencséje, hogy nem tartózkodott veled egy légtérben. Különben törékeny női mivoltodat elhajítva úgy elláttad volna a baját, hogy fel sem kel! A 20 évem alatt talán ez volt az 1. ilyen kiborulásom. De ez viszi is a pálmát.

HÁT SZÜKSÉGEM VAN NEKEM ERRE???

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr221476061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.26. 13:55:18

Hm... Kiborulás az most van nagyon, úgy látom. Gondolom azzal a lendülettel írtad le, ahogy megtörtént, ergo ha lenyugszol szerintem már másképp fogod látni a dolgokat.
De az biztos, hogy ezt a sok indulatot nem ez az egy eset hozta össze, hanem felhalmozódott, és most kiborult a bili. Azt gondolnám át a helyedben, hogy mi minden vezetett oda, hogy egy ilyen dolog miatt ennyire kiborulhattál. Valóban bízol benne annyira, hogy gyűrűt húzzon az ujjadra? Kiérdemelte-e, tisztel-e téged? Ezek elég fontos kérdések eljegyzés előtt. Ahhoz már nem elég a szerelem. Na jó, talán igen, de a házassághoz biztos nem.
Mindenesetre nagy a baj, hogyha a gyűrű már úton, és ilyen viszály merül fel...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.10.26. 15:21:40

Az a bibi, hogy ezt akkor írtam, amikor már "nyugodt" voltam. Szóval...

margitosz 2009.10.29. 20:18:59

@Keysha: Nem akarlak elkeseríteni, de kevés az a ffi aki nem kacsingat más fele. Minden tiszteletem azé a férfié aki ellen tud állni. Vajon miért? Csak is azért mert tisztel téged annyira, hogy ha nem vagy jelen akkor sem flörtöl senkivel ,még poén kedvéért sem .Nem a féltékenység beszél már belőled hanem a keserűség!Megbántott ezt nehéz elviselni.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.02. 15:37:08

Egyetértek Kree-vel és a Margosszal. Itt a tisz"teletről van szó. Úgy gondolja, jól van belém van zúgva mint az atom, ugysem tesz semmit, én meg akármit megtehetek vele!"
Nem azt kellene ráderőltetni, hogy csak bebeszéled magadnak, hanem azt kéne mondani: Figyelj ez tök bunkóság volt, ne haragudj!
Ezzel csak tetőzi a bunkóságát. Egy biztos, (tudom hogy nagyon szerelmes vagy), de ez csak rosszabb lesz. Ne hagyd magad, igenis tiszteljen annyira, hogy elfojtja magában a gondolatait(az mindenkinek lehet), ne flörtöljön, pláne ilyen felcsinálós szöveggel:O

Ő flörtöl, te kiborulsz, ő leszar, te mégjobban idegeskedsz, megfenyegeted, pitizik egy kicsit "boccsmá", te megbocsáltassz, és kezdődik minden előrről. Eléggé bunkó ez a faszi.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.11.02. 20:17:41

Szerintem ezt elolvastatom vele. Már úgy is tud a blogom hollétéről. Kíváncsi vagyok az ő reakciójára is...

azallamenvagyok 2009.11.10. 13:12:25

ha hiszti nélkül próbálod megoldani, akkor talán sikerülni fog:)

azallamenvagyok 2009.11.10. 13:23:37

pl rájöhetsz, hogy TÉNYLEG nem vársz el nagy dolgokat...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.11.13. 17:01:16

Szerintem alapdolog, amit "elvárok" Tőle. Mind1, már túl vagyunk a dolgon.

domdodom69 (törölt) 2009.11.19. 18:36:26

@Keysha: most túl vagytok. de mi jöhet még?? lassítani kéne...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.11.20. 18:46:24

Szombaton volt a hivatalos karikagyűrűs eljegyzésünk. Szép volt, jó volt. Együtt élünk. Egyelőre elég ennyi. Ennél többet most nem szeretnék pár évig. Szokom a gondolatot, próbálok oldódni. Próbálok megbízni benne. Remélem sikerülni fog és nem fogom megbánni, ha bizalmat szavazok neki.

azallamenvagyok 2009.11.21. 14:32:12

@Keysha: de tényleg tessék túllenni rajta! :) - mindkét oldalon...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.11.24. 17:26:44

@azallamenvagyok: Próbálok. Csak nem könnyű, ha Ő nem tesz annak érdekében semmit, hogy megkönnyítse a dolgomat.

@vagyok, aki vagyok...: köszi :)
süti beállítások módosítása