Már megint allergia...

2010.07.15. 12:17

Folytatva a korábbi sztorit:
Elmentem ugye dokihoz, aki közölte, hogy hülye vagyok, tök feleslegesen jelentem meg nála 2 év után, mivel hogy egy embernek 10 évente (?!) csinálnak csak új vizsgálatot. Kérdem én, mire fel??? Emellett persze bunkó paraszt volt. Nem álltam le vele vitatkozni, ahhoz még kis mazsola vagyok... No mindegy.

Elmentem a háziorvoshoz, hogy odaadjam neki a NEM kivizsgálásomról szóló papírt és hogy gyógyszert irassak. Ki is váltottam. Lényegében nem tudok nélküle élni, mert ha nem szedem be, akkor "taknyom-nyálam" egybe folyik. No de... Ugyebár előbb-utóbb elfogy a 30 darab és akkor gondoskodni kell az utánpótlásról még időben. Az utolsó 10 darabnál elmentem dokihoz iratni receptet. Meg is történt. Megyek a patikába, közlik, hogy nincs csak 10 darabos kiszerelésben 1300 Ft-ért. (A 30 db. kerül 1900 Ft-ba.) Mondtam, hogy köszönöm, nem kérem, majd megpróbálom máshol. Át is mentem a 30 méterre levő másik patikába. Hát zárva volt. Gondolkodni kezdtem, hogy hol lehet még patika a környéken. El slattyogtam a következőbe, ami 5 percre volt. Bementem, oda adtam a vényt. El kezdtek keresgélni. Nem találtak. De hogy majd ők azt felírják és megrendelik és délután mehetek is érte. Hát nem mentem, mivel délután dolgozom a héten. Így gyógyszer nélkül maradtam.
Megkértem Sz-t, hogya munkahelyének a közelében lévő patikákban érdeklődje meg, hogy van-e ilyen gyógyszer. Számításaim szerint 3 patikába minimum bement, de sehol sem volt. Kezdtem kissé ingerült lenni, mire az egyik patikus felvetette, hogy van egy másik fajta 30 db-os allergia gyógyszer, aminek ugyanazok a hatóanyagai, mint annak, amire nekem van szükségem. (Mellesleg ez a néni megpróbálta megrendelni nagykerből is én NEM volt.) Úgyhogy ma már talán hozzá is jutok a bogyómhoz.

Csak 1 dolgot nem értek:
Mi az, hogy allergiaszezon kellős közepén nincs gyógyszer??? Fel vagyok háborodva.
(Tudom-tudom... a macska meg fel van mászva a fára és le van lógva a farka...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr202153202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.07.15. 13:09:57

Mókás ez az allergia. Nyaranként rám is rámtör, meg is állapították, hogy a füvekre vagyok allergiás - ezért nem füvezek :P
Felírtak nekem is allergia-gyógyszert, de én ki nem váltottam. Inkább ráálltam az immunrendszerem erősítésére. Bejött! :) Pedig állítólag az allergia az immunrendszer "túllelkesedése"... Nem tudnak ezek semmit! :Đ

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.07.18. 22:15:55

@Kristopher: Úgy gondolom, hogy kipróbálom majd 1x a sólámpát. Tesóm esküszik rá.
amúgy én is a füvekre meg a gabonafélék pollenjére vagyok allergiás. Meg szerintem másra is, de ugye ez nem derül ki mostanában... : /

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2010.08.05. 08:32:41

azt én inkább le se írom, mi mindenre vagyok allergiás, mert hosszú lenne. azt, hogy mennyire leszarják a dokik a pollen/kutya-macska/stb allergiát, azt én is nagyon jól ismerem. évekig senkit nem érdekelt, azon túl, hogy felirták mindig ugyanazt, ami nem használt. aztán az új háziorvos írt egyszer mást, az bezzeg jó volt, ennyi kellett volna. viszont pár éve, mintha kezdene elmúlni. fényévekkel jobban bírom a szezont. szóval kitartás!
süti beállítások módosítása