Kartonzó kontra beteg...

2010.05.12. 17:42


Tegnap felhívtam az allergológiát, hogy időpontot kérjek, ha már KUNCSOROGTAM beutalót a háziorvostól.






















Kartonzós néni: ...allergológia...
Én: Jó napot kívánok! Időpontot szeretnék kérni új allergia vizsgálatra.
K.n.: Volt már vizsgálaton?
Én: Igen.
K.n.: Mikor?
Én: 2 éve.
K.n.:  (lebaszós hangnemben) Nem valószínű, hogy ilyen HAMAR új vizsgálatot fognak csinálni...
Én: (nézek magam elé bután)
K.n.: Ki az orvosa? Sz. Zs. vagy H. Zs?
Én: Nem vagyok benne biztos, de ha az emlékeim nem csalnak, akkor Sz. Zs.
K.n.: Nála csak augusztus végén van időpont, de H. Zs-hoz 27-én mehetne BESZÉLGETÉSRE.
Én: (...mi van... a tököm se akar beszélgetni vazze...)
K.n.: Mi a neve és mikor született?
Én: X.Y. vagyok és '89.01.03-án születtem.
K.n.: Mi a telefonszáma?
Én: 00/123-45-67 (Így utólag belegondolva ez mi a jó édes anyámért kellett neki???)
K.n.: Akkor ennyi lenne.
Én: Köszönöm. Visz.hall.!
 

Kicsit ideges lettem. Miért érzi úgy egy fránya kis kartonzós, hogy jobban tudja nálam, hogy szükségem van-e új vizsgálatra vagy sem??? Ne akarja már belém dumálni, hogy hülye vagyok... Fizetem azt a cseszett T.B-t. Ha félévente akarnék új vizsgálatot, akkor kutya kötelességük 6 havonta újat csinálni! Kis buzeránsok... Nemtom miért kell mindig kabbefaszomnak lenni...

A Szüleim úgy neveltek, hogy legyek jó indulatú és segítőkész no meg udvarias. Erre olykor büszke is vagyok, amikor látom és hallom a pozitív visszajelzéseket, de néha elgondolkodom rajta, hogy mit is érek vele, ha 80 %-ban szemtelenek, pofátlanok és gonoszak az emberek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr721997767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.13. 08:30:45

De kis fiatalka vagy! :)
Amúgy az ilyen okos reagálások mindig csak utólag jönnek az emberek. Ezt neki kellett volna akkor előadni - nem feltétlen udvariatlanul... ;)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.28. 20:43:57

Engem is így neveltek a szüleim, és ha magamban kurvaanyádozok is, szépen szólalok meg.

Super 64 2010.06.08. 19:16:22

"Nem valószínű, hogy ilyen HAMAR új vizsgálatot fognak csinálni..."

Mi neki az ilyen hamar? Az, hogy 2 év után új vizsgálatot kérsz vagy az, hogy 2 éven belül kapj rá időpontot? :D
(Tulajdonképpen ez nem is vicces...)
süti beállítások módosítása