Összesítve...

2010.01.13. 16:12

Karácsony: szép volt, jó volt, túléltük.
Szilveszter: ilyet még nem tapasztaltam. (Nem pozitív értelemben.)
Január 03.: Öregebb lettem 1 évvel. Mindenki aranyos volt és kedves. Kivéve tesómékat. Ők elfeledkeztek rólam...
 

+1 jó hír: ott, ahol dolgozom, meghosszabították a szerződésemet. Jelenleg csak 6 órát dolgozom 8 helyett, de jobb, mintha nem lenne semmi munkám. Ráadásul, ha megnyerjük a 2. pályázatot is, akkor mindenképpen szükség lesz rám. :)
 

Még valami: elhatároztam, hogy tanulni fogok. Valami normális polgári szakmát, amit esetleg munka mellett is tudok majd csinálni. Ha minden összejön, akkor "kéz és- lábápoló, műkörömépítő" leszek. (Már ha indítanak ilyen szakot idén. Ha meg nem jön össze, akkor veszek egy laptopot, tehát mindenképpen jól jövök ki a dologból...)


"Kicsit" ratyin érzem magam. Fáradt vagyok, mint állat, szédölgök, nincs étvágyam. Kiváncsiság képpen megmérettem anyuval a vérnyomásomat.
Íme a szörnyű valóság: 85/43 pulzus: 65
Holnaptól bevezetem a reggeli tejeskávézást...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr691669680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása