Fejlemények...

2010.01.28. 21:34

Vettem új csapot a fenti fürdőbe. Számomra is hihetetlen, hogy ez mekkora örömmel tölt el, pedig nem nagy cucc... :) Szépen rendbe is tettem a helyiséget, úgy hogy most csilli-villi minden. Bár a WC takarítás nem lesz a szívem csücske, ezt már most tudom...

Feliratkoztam neten egy kéz és lábápoló, műkörömépítő tanfolyamra, ami elvileg áprilisban kezdődik. Előreláthatólag kb. 160.000 HUF-ba fog ez nekem fájni (eszközökkel együtt). Remélhetőleg elindítják és remélhetőleg augusztusban le is teszem belőle a sikeres vizsgát.

Jó érzés, amikor az embernek vannak tervei a jövőjét illetően. :) Már elképzeltem, hogy meló után kikapcsolódásként műkörmöt építgetek és még lóvét is kapok érte. Azért nem lenne ratyi, nah... :) Aztán, majd amikor jobban megy, akkor esetleg egy szalonban már főtevékenységként űzném a dolgot és reményeim szerint jobb lenne a fizum is, mint most. :P

Most, hogy végig olvastam a fentieket, elém tárult a kép, ahogy szépen manikűrözött és festett műkörmökkel térdelek a budi előtt és sikálom a húgykövet a WC-ről.
Festői, nem???
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr201711082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása