Mit látok benne???

2009.05.08. 01:25

Nem írtam le a legutóbbi "bulizós élményemet", mert nem vagyok rá büszke. Pontosabban arra nem, amit a párom művelt. Szeretem, imádom, amikor józan. Édes, kedves, MINDEN tök jó vele. De ha többet iszik a kelleténél, egyszerűen kiábrándító...
Olyankor nem tudok vele mit kezdeni, mintha nem is léteznék. Nem foglalkozik velem, konkrétan le se szarja a fejemet. A bátyámék esküvőjén rendezett jelenete volt az 1., amikor totálisan kikészültem tőle. Ennyire durván szarul életemben nem éreztem magam. És még ha csak éreztem volna. Nah de úgy is néztem ki... Nah mind1, akkor megfogadtam, hogy még 1 ilyen, és kidobom. (Azt hozzá teszem, hogy én nem iszom, nem dohányzom. De nem ítélem el azokat, akik igen. Csak normális keretek között tegyék.) Nah de hányszor mondtam én ezt azóta... Legutóbb viszont már komolyra vettem a figurát.
Nagy nehezen berángattam a taxiba és hazacipeltem. Erre ő kiment az udvarra és behozta a bringáját, azzal a céllal, hogy hát ő bizony vissza megy bulizni. Én meg mondtam neki, hogy sajnos kiábrándítom, de segg részegen nem megy sehová sem bringval. Amikor már próbált elhúzni az ajtóból, akkor már hajlandó voltam belemenni, hogy vissza mehet, abban az esetben, ha taxit hív. Felhívta a vállalatot, mondták, hogy kb. 25 percet kell várni az autóra. Mire ő megjegyezte, hogy hát akkor köszi inkább nem. Még vagy 5x betolta a bringáját, amikor ráordítottam, hogy rohadt gyorsan tegye le és menjen levetkőzni, majd pedig alvás. Egy idő után belilult a feje és 2x tiszta erőből belecsapta a bringáját a földbe. Lett is egy defektje... Elkezdett vetkőzni. Az udvaron. A földről szedtem fel a pulcsiját. Utána végre bement a szobájába. Utána mentem. Kispurizott és be akart zárni, de én gyorsabb voltam.
Ismét bement a szobájába. Fogta és ledobta a ruháit a sarokba, földre, székre, ahol éppen érte... Ezt még tűrtem. Nah de amikor a szülinapjára tőlem kapott Lorus óráját nekibikázta a radiátornak, akkor legszívesebben úgy megcsapkodtam volna, hogy amíg élne emlegetné... Csak matt részeg dühös embert ki mer csapkodni... Fele akkora súlyú vagyok, mint ő. Ahogy ő mondaná "törékeny kiscica".
Mire végre elaludt, szét sírtam az agyamat... Fogtam magam, leültem a gépéhez és Word-be olyan szép terjedelmes szöveget címeztem neki, hogy még én is meglepődtem. Leírtam az egész estét hányattatásaimat, hogy min rágtam be, mikor szakadt el a cérna, hogy mekkora szemét bunkó...stb... Választás elé állítottam: vagy én vagy a szesz. Eddig ezt nem mondtam neki, annyit kértem tőle, hogy tartson mértéket. De sajna ez nem használt neki.
Mikor végeztem és nagyjából lenyugodtam, úgy döntöttem, hogy alszom egyet. De sajna 2 és fél óra alvás után még mindig dolgozott tudat alatt a "méreg". Hánytam egyet- kettőt reggelig (ami igazán szemétség, mert ő volt részeg; miért nem ő hányt?). Hamar eljött a 7 óra, mentem készülődni. Persze csak csöndben, hogy ne keljen fel. Ettől függetlenül amikor a kabátomat vettem, felébredt. Kérdezte, hogy "már mész is"? Mondtam neki, hogy igen, intettem egyet és elviharzottam. Valamikor d.u. fél 3 körül írt msn-en, hogy bocsássak meg és szeret és igazam van és megígéri, hogy többet nem rúg be. Nah mondom arra kíváncsi leszek. Péntekhez 2 hétre megyünk a barátaival Villányba 3 napra. Előre félek tőle... 6-an megyünk, ebből 3 főnek (köztük a páromnak is) jó egy időben van a szülinapjuk. Tehát ünneplés lesz belőle. Ami ugyebár ivászattal jár. Azt mondta, hogy bemagyarázom magamnak a hülyeséget, ő nem fog berúgni, nem azért megy. Hanem azért, hogy velem lehessen. Viszont felkészítettem rá, hogy ez az utolsó lehetősége: ha ott nem bír mértéket tartani, akkor külön válnak útjaink...***


*** Sorry minden hibáért (ha van), eléggé késői órán íródott most a szöveg. Qrvára álmos vagyok, csak kikívánkozott belőlem. Kiemelgetni meg képet beszúrni most nincs hangulatom. Akinek nem tetszik...blablaablaaa...

A bejegyzés trackback címe:

https://ez-van.blog.hu/api/trackback/id/tr221109179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.21. 15:51:19

mi lett a végeredmény?

nekem is volt egy kedvesem aki ha sokat ivott kibírhatatlan lett... és agresszív...
mára már ex és igyekszem csak a szépre emlékezni :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.21. 16:27:00

@SuetiMueti: Ugyan az lett a vége. Kibékültünk. :) Rám néz a boci szemeivel és nem bírok neki nemet mondani. De legalább azóta nem történt ilyen. Kíváncsi leszek a hétvégére. Megyünk Villányba 3 napra. Ráadásul 6-unk közül 3-nak szülinapja lesz és most ünnepeljük meg (köztük a páromnak is). Kicsit tartok tőle... Remélem jól fog elsülni...
süti beállítások módosítása